1300-1500-1800-2000-2500 kcal
Low IG me!

Dieta opierająca się na produktach i potrawach o niskim indeksie i/lub ładunku glikemicznym, jednocześnie eliminująca laktozę oraz pszenicę. Zapewnia odpowiednią podaż węglowodanów, białka, tłuszczu, błonnika oraz witamin i składników mineralnych. Na talerzu znajdziesz dużą ilość warzyw, nasiona roślin strączkowych (fasola, groch, soczewica, ciecierzyca, bób), świeże owoce, dobrej jakości mięso, ryby i tłuszcze (orzechy, nasiona, pestki, oliwki, awokado), a także produkty zbożowe (komosa ryżowa, gryka, ryż, owies, amarantus, jęczmień, żyto) z wyłączeniem tych z pszenicy. Dieta ta dedykowana jest osobom borykającym się z takimi schorzeniami jak cukrzyca, insulinooporność, choroba Hashimoto, zespół policystycznych jajników oraz zespół metaboliczny. Występuje w dwóch wariantach – z mięsem (MEAT) oraz bez mięsa, ale z rybami i owocami morza (FISH).

Jeśli masz wątpliwości czy ta dieta jest dla Ciebie lub chcesz dobrać odpowiednią dla siebie kaloryczność skontaktuj się z naszym dietetykiem.

Uwaga! Ze względu na prawdopodobieństwo wystąpienia śladowych ilości glutenu i białka krowiego mleka w posiłkach, diety tej nie polecamy osobom chorym na celiakię, uczulonym na gluten i laktozę.

Makroskładniki

Białko – 15-20%
Tłuszcze – 25-35%
Węglowodany – 45-50%

Przeczytaj, to ważne!

Dokładamy wszelkich starań, aby jak najskuteczniej odseparowywać procesy technologiczne przygotowania posiłków fit me by eat me!, stosujemy w tym celu specjalne procedury i dbamy o wysoką świadomość zespołu naszej kuchni. Mimo to, chcemy uprzedzić, że istnieje niewielkie prawdopodobieństwo pojawienia się w daniach śladowych ilości glutenu i białek mleka. Dlatego nie rekomendujemy tej diety w przypadku celiakii lub silnej alergii na gluten oraz osobom z nietolerancją laktozy.

Go top